Sync Software Problem

Sync Software Problem

Сообщение BernardWells » 05 май 2018, 12:41

Hello,

I had my IT support install the trial pack for hanDbase for Windows mobile with the intention of creating a dummy database on my desktop PC then syncing it with Activesync 4.0 to an Ipaq pda running Widows mobile 5.0. I do believe that when IT installed it they did not check the box for automatic sync, so I have tried to manually execute the HDBsync.exe file from my desktop to install it on the Ipaq. However, when I try this I get a message that the MuSync file settings could not be read. The window that says "sync progress" opens but then this message appears in the error log. What do I need to do differently here?

Please help.

I didn't find the right solution from the Internet.

References:-
http://www.ddhsoftware.com/forum/viewtopic.php?p=3459
Smart contract technology marketing

Thanks
BernardWells
 
Сообщения: 4
Зарегистрирован: 04 май 2018, 09:41

Re: Sync Software Problem

Сообщение Kagagis » 12 июн 2018, 13:24

У меня такой проблемы не наблюдалось, все нормально было
Kagagis
 
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 12 июн 2018, 13:17


Вернуться в Мобильное приложение для Android

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1